Dag 2 : Zondag 24 juli

24 juli 2011 - Cuijk., Nederland

Regen, regen en nog eens regen. **Zucht**  Normaal maakt me dat geen bal uit, maar vandaag was het ook echt koud.  De kids hadden zich de hele ochtend toch wel goed vermaakt, maar rond een uur of twee waren ze het toch wel een beetje beu. Dus op zoek naar een binnenspeeltuin. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij DippieDoe in Cuijk en daar hebben we een hele leuke middag gehad. Natuurlijk willen papa en mama ook iets leuks doen, dus onderweg naar de tent worden er nog even 3 caches gescord. Lolly Kapel , (niet zo) Makkelijke oppikker langs de A73, Duits Lijntje Beugen

Terug op de camping was het etenstijd en er stond spagetti op het menu. Vanaf een uur of 20 is het weer rsutiger geworden. Op het moment dat ik dit schrijf is het nog steeds droog. We zullen zien wat het weer ons morgen gaat brengen.

1. Jacqueline:
    25 juli 2011
    Leuk, dat blog. Heb het net allemaal gelezen. Ik hoop, dat jullie vandaag (net als wij) een droge dag tegemoet gaan.
  2. solex:
    25 juli 2011
    he vakantievierders,

leuk hoor, dat we het allemaal kunnen volgen. geniet er maar van, voor dat je het weet is e.e.a. weer voorbij....